Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 januari 2026 kl. 11:03:14Omrigiven, ja det suger verkligen
"Omrigiven av indioter" är faktiskt en referens till Felix Recenserar då han själv har gjort en film när han var yngre som kallas för "Tahkorerna" och de var förstås barn när de gjorde filmen, så han fick dissa filmen över dess misstag. Tyckte att denna citatet var roligast på grund utav att repliken blev fel. ;D

Monsieur Hulot

Ännu en gång känns det tråkigt att uppträda negativt, men ännu en gång känns närvaron bitter och ledsam av många anledningar! Det är då man även denna gång vill göra som Ragnar i Farbrorn som inte vill va stor - rymma från allting. Men då får man (återigen) inte glömma konservöppnaren! ;)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 18 januari 2026 kl. 17:28:03Ännu en gång känns det tråkigt att uppträda negativt, men ännu en gång känns närvaron bitter och ledsam av många anledningar! Det är då man även denna gång vill göra som Ragnar i Farbrorn som inte vill va stor - rymma från allting. Men då får man (återigen) inte glömma konservöppnaren! ;)
Vad är det nu som gör Monsieur så ledsen & upprörd? Ett annat program som blivit ottillängligt?

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 18 januari 2026 kl. 19:05:43Vad är det nu som gör Monsieur så ledsen & upprörd? Ett annat program som blivit ottillängligt?
Att serier som legat uppe på Archive i flera år plötsligt försvinner, fast det är ju inte det tyngsta egentligen. Det som tynger en för närvarande är att det nästan bara är grått ute. Jag längtar till våren! Då kanske man ska ha någon form av friluftsdag när det blir helg. :)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 18 januari 2026 kl. 19:54:32Att serier som legat uppe på Archive i flera år plötsligt försvinner, fast det är ju inte det tyngsta egentligen. Det som tynger en för närvarande är att det nästan bara är grått ute. Jag längtar till våren! Då kanske man ska ha någon form av friluftsdag när det blir helg. :)
Ja att ta en tur till stugan om man har någon, blir säkert en rolig utflykt

gstone

Jag blir ignorerad av Daniel 

Fast jag försöker hjälpa  :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"