Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2026 kl. 19:01:53Så därför svarade dom nej & ja, låter som ett program som skulle dö ut på 2010-Talet
Visste inte ens att Monica hade barn
Monica hade en dotter hon fick i unga år. Den dottern fick sedan barn och det är de som är med i Här är ditt kylskåp. Om de gjorde något mer offentligt framträdande vet inte jag.

På tal om detta program tror faktiskt att jag ska göra den där förrättssmörgåsen i helgen ;D

Monsieur Hulot

Mycket synd att Här är ditt kylskåp nu flyttat över till Kanal 5, som enligt mig nästan bara sänder gräsliga program! :-\

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 24 augusti 2026 kl. 20:06:27Mycket synd att Här är ditt kylskåp nu flyttat över till Kanal 5, som enligt mig nästan bara sänder gräsliga program! :-\
Inte rätt ämne men gissar jag rätt när jag säger att Monsieur ogillar program som Gift Vid Första Ögonkastet & Hotell Romantik? Om båda sänds på Kanal 5 fattar jag varför

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 24 augusti 2026 kl. 20:32:44Inte rätt ämne men gissar jag rätt när jag säger att Monsieur ogillar program som Gift Vid Första Ögonkastet & Hotell Romantik? Om båda sänds på Kanal 5 fattar jag varför
Kollat igenom och ingenting för mig!