Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Idag släpps filmen på DVD & Bluray...

När kommer ni att köpa den?

Jag kommer att vänta i några månader innan jag köper den (i värsta fall rentav ända till hösten), vid det här laget lär förmodligen priset ha sänkts...

På tal om det; ungefär när tror ni att Frost 2 har sänkts till lägre pris? (samma fråga gäller nog även DreamWorks-filmen Den Förfärliga Snömannen då jag förra månaden såg att priset fortfarande var detsamma som när den gavs ut i mars)

Simon Axelsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 juli 2020 kl. 17:11:09
Idag släpps filmen på DVD & Bluray...

När kommer ni att köpa den?

Beror väl på om jag får den i födelsedagspresent nu på fredag eller ej. Oavsett vad är den en prioritet.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 juli 2020 kl. 18:04:13
Beror väl på om jag får den i födelsedagspresent nu på fredag eller ej. Oavsett vad är den en prioritet.
Grattis i förskott

Simon Axelsson

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet  6 juli 2020 kl. 18:04:13

Kul att dy fyller år !!
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Gustav Jonsson

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Jag ska nog också vänta på att priset ska gå ner förresten någon som vet om den underbara svenska bildverisonen är med på Bluray skivan?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 juli 2020 kl. 16:49:26
Jag ska nog också vänta på att priset ska gå ner förresten någon som vet om den underbara svenska bildverisonen är med på Bluray skivan?

Varfö är den så underbar ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

De har lagt ner så mycket tid och besvär på den de har till med animerat om Iana hand när han skriver så att han faktiskt så att han formar de svenska orden

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 juli 2020 kl. 20:37:34
De har lagt ner så mycket tid och besvär på den de har till med animerat om Iana hand när han skriver så att han faktiskt så att han formar de svenska orden

Det vet jag inte, när jag var och såg filmen tyckte jag det såg lite konstigt ut. Det såg mer ut som att han skrev de engelska orden, men att texten var svensk tyckte jag.

Steffan Rudvall

Citat från: Simon Axelsson skrivet  7 juli 2020 kl. 21:30:15
Det vet jag inte, när jag var och såg filmen tyckte jag det såg lite konstigt ut. Det såg mer ut som att han skrev de engelska orden, men att texten var svensk tyckte jag.
Jag tyckte det såg ut som att han skrev på svenska

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 juli 2020 kl. 22:10:18
Det tycker jag också

Mathilda Gustafsson

Gustav Jonsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 juli 2020 kl. 22:10:18
Jag håller med dig