Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Personliga bekännelser

Startat av Adam, 11 juni 2022 kl. 01:35:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Jag måste säga att även i något "dåligt" så är det ändå trevligt att höra bekanta röster i dubbningar. :)

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 16 oktober 2025 kl. 21:34:11Jag måste säga att även i något "dåligt" så är det ändå trevligt att höra bekanta röster i dubbningar. :)
Förlåt om jag är nyfiken, men skulle du kunna formulera dig?  :)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 oktober 2025 kl. 21:46:45Förlåt om jag är nyfiken, men skulle du kunna formulera dig?  :)
Han menar säkert att även om det är ett dåligt program eller film är det alltid trevligt att höra bekanta röster i dubbningar. Finns bara en dubbning som jag inte står ut med

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2025 kl. 22:04:06Han menar säkert att även om det är ett dåligt program eller film är det alltid trevligt att höra bekanta röster i dubbningar. Finns bara en dubbning som jag inte står ut med
Just det, det är det jag menade.

gstone

högern är dumma i huvudet, men ibland kan även vänstern var idioter ::)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Monsieur Hulot

En person jag varit imponerad av länge är en man vid namn Anders Grandien - som cyklar från Sverige till Japan!

Mitt största äventyr är när jag för två år sedan cyklade från Partille till Ulricehamn och det var ganska omtumlande (men roligt också förstås :) ), men att cykla från Europa till Asien skulle inte jag klara av så därför är jag imponerad av att Anders har lyckats cykla så långt som han nu gjort! (Just nu är han i Kina)

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 23:30:01En person jag varit imponerad av länge är en man vid namn Anders Grandien - som cyklar från Sverige till Japan!

Mitt största äventyr är när jag för två år sedan cyklade från Partille till Ulricehamn och det var ganska omtumlande (men roligt också förstås :) ), men att cykla från Europa till Asien skulle inte jag klara av så därför är jag imponerad av att Anders har lyckats cykla så långt som han nu gjort! (Just nu är han i Kina)
Starkt gjort är alla som cyklar till städer, Anders måste nå rekordet snart

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 23:32:48Starkt gjort är alla som cyklar till städer, Anders måste nå rekordet snart
Ja verkligen! Att cykla genom flera länder är strongt gjort! :D