Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet  7 april 2025 kl. 16:03:08Denna film var så katastrofalt dålig att skjutit Live Action Trassel på isen. Om ryktet är sant kommer den aldrig bli av vilket är tur

tänk att sådana hemska onde elaka människor som du fiinnns

du är ett monster
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Historielektions Soveren

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 16:10:17tänk att sådana hemska onde elaka människor som du fiinnns

du är ett monster
Förstår inte du att personangrepp inte är tillåtet!
En kille som ångrar att han sov på lektionerna

gstone

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  7 april 2025 kl. 16:14:29Förstår inte du att personangrepp inte är tillåtet!
men hon är ju ond !! :'( :'( :'(
jag kan inte blunda för sådan hemskhet >:(

gstone

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  7 april 2025 kl. 16:14:29Förstår inte du att personangrepp inte är tillåtet!
det är du som inte fattar vad som är rätt ich del >:(

gstone

tyvärr är det du som inte fattar

MOA

Han är ett monster, jag skriver ren fakta

Erika

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 16:10:17tänk att sådana hemska onde elaka människor som du fiinnns

du är ett monster
Snälla, inga personangrepp. :( Tänk på tonen i fortsättningen.

gstone

Citat från: Erika skrivet  7 april 2025 kl. 16:38:01Snälla, inga personangrepp. :( Tänk på tonen i fortsättningen.
Förlåt  :'(

jag blir så ledsen hur ska jag annars utrycka hur upprörd jag blir ?

gstone

Citat från: Erika skrivet  7 april 2025 kl. 16:38:01Snälla, inga personangrepp. :( Tänk på tonen i fortsättningen.
andra f¨r säga vilka hemska saker dom vill men jag blir alltid sagt att hålla in med mina åsikter och vad vakta min tunga och inte säga vad jag tycker :'( :'( :'( :'(

gstone

Jag tolererar inte att Moa är så hemsk  :'(
jag borde få säga till henne  :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  7 april 2025 kl. 16:03:08Denna film var så katastrofalt dålig att skjutit Live Action Trassel på isen. Om ryktet är sant kommer den aldrig bli av vilket är tur
Efter alla dina hårda ord i förväg blir jag förvånad att du har kostat på biobiljett för att gå och se filmen...?

Men du kan hursomhelst motivera dina åsikter, istället för att bara skriva "katastrofalt dålig". Vad var dåligt med filmen, och varför?

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 17:09:59Jag tolererar inte att Moa är så hemsk  :'(
jag borde få säga till henne  :-\
Det är fullt möjligt att säga att man inte håller med någon, utan att för den skull använda personangrepp. :)

Citat från: gstone skrivet  7 april 2025 kl. 17:02:21andra f¨r säga vilka hemska saker dom vill men jag blir alltid sagt att hålla in med mina åsikter och vad vakta min tunga och inte säga vad jag tycker :'( :'( :'( :'(
Ingen har någonsin sagt att du inte får säga vad du tycker, men man kan framföra sina åsikter utan att ta till personangrepp och utan att klanka ner på någon. Du kan ändå framföra dina åsikter, och skriva att du inte håller med någon utan att skriva elaka saker om dem.

Kom ihåg att smaken är olika, så ingen är "ond" utifrån vilka slags filmer de tycker om eller inte tycker om.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  7 april 2025 kl. 19:56:51Efter alla dina hårda ord i förväg blir jag förvånad att du har kostat på biobiljett för att gå och se filmen...?

Men du kan hursomhelst motivera dina åsikter, istället för att bara skriva "katastrofalt dålig". Vad var dåligt med filmen, och varför?
Det är fullt möjligt att säga att man inte håller med någon, utan att för den skull använda personangrepp. :)
Ingen har någonsin sagt att du inte får säga vad du tycker, men man kan framföra sina åsikter utan att ta till personangrepp och utan att klanka ner på någon. Du kan ändå framföra dina åsikter, och skriva att du inte håller med någon utan att skriva elaka saker om dem.

Kom ihåg att smaken är olika, så ingen är "ond" utifrån vilka slags filmer de tycker om eller inte tycker om.
Har inte kostat på mig biobiljett men det där med Trassel är ren fakta

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  7 april 2025 kl. 20:01:30Har inte kostat på mig biobiljett men det där med Trassel är ren fakta
Det var inte den delen jag ifrågasatte, men har du faktiskt inte själv sett Snövit så ska du inte använda ordval som "katastrofalt dålig"; då man utifrån det ordvalet tolkar det som att du tycker det.

Annars kan man skriva att filmen har gått dåligt, vilket är ett faktum - men det säger ingenting om dess kvalitéer. Efter alla omarbetningar och liknande, som gjort den onödigt dyr, är det ju inte så konstigt att filmen gått med förlust; och hade Disney bara släppt den första testversionen hade filmen med stor sannolikhet gått med vinst.

Robert Cronholt

När kommer du att publicera din recension, Daniel?

MOA

Citat från: Robert Cronholt skrivet 10 april 2025 kl. 15:16:08När kommer du att publicera din recension, Daniel?
Oj oj oj, trodde inte att översättaren skulle skriva här men trevligt att du gör det Robert