Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Framåt (2020)

Startat av Disneyfantasten, 6 mars 2019 kl. 23:29:58

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2020 kl. 14:37:33
Mata honom inte, han kan lätt bli upprörd...

Ta det lite lungt nu, jag förstår att du blir upprörd men du behöver inte använda stora bokstäver genom hela inlägget eller röda bokstäver i delar av texten... (folk kan bli rädda om man gör det)

Även om man blir upprörd så kan man försöka att handskas med sin vrede... (jag längtar också efter att läsa rollistan men jag försöker ändå att vara tålmodig, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge)

Vad jag minns så så Daniel i ett väldigt, väldigt gammalt ämne att han tyckte det var väldigt störigt med att man höll på så med stora bokstäver eller stora namn markerade i rött, grönt, gult eller blått kanske utan att man då testade det bara i Test avdelningen här på forumet.  ;D

gstone

Varför antar folk jag är DUM I HUVUDET ? >:( >:( >:( >:(

Först sätter mina föräldrar mig på en arbetsplats med en massa idioter och nu förmögen ni mig med Clara av all människor PÅ FORUMET !!!! :'( :'( :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:50:55
Varför antar folk jag är DUM I HUVUDET ? >:( >:( >:( >:(

Först sätter mina föräldrar mig på en arbetsplats med en massa idioter och nu förmögen ni mig med Clara av all människor PÅ FORUMET !!!! :'( :'( :'(

Det skulle jag aldrig göra!  :)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2020 kl. 14:37:33
Mata honom inte, han kan lätt bli upprörd...

Ta det lite lungt nu, jag förstår att du blir upprörd men du behöver inte använda stora bokstäver genom hela inlägget eller röda bokstäver i delar av texten... (folk kan bli rädda om man gör det)

Även om man blir upprörd så kan man försöka att handskas med sin vrede... (jag längtar också efter att läsa rollistan men jag försöker ändå att vara tålmodig, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge)

Tack för att du förstår  ;D ;D

Vet du var i den svenska  Framåt rollistan är ? ???

gstone

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:50:55

Först och främst, vad är denna arbetsplats med en massa idioter som du nämner först nu. Anledningen till folk jämför dig och Clara är möjligtvis för att ni får liknande utbrott lite då och då.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 14:53:05
Tack för att du förstår  ;D ;D

Vet du var i den svenska  Framåt rollistan är ? ???

Tyvärr vet jag inte det, jag önskar att jag gjorde det, kommer dock att se filmen nästa vecka men vet inte om jag är snabb nog att memorera allt jag läser som bara visas en kort stund, ska dock göra mitt bästa...

Men förhoppningsvis kommer listan att visas nästa vecka, det kan annars dröja... (bättre sent än aldrig)

Disneyfantasten

Citat från: Simon Axelsson skrivet  8 mars 2020 kl. 14:55:18
Först och främst, vad är denna arbetsplats med en massa idioter som du nämner först nu. Anledningen till folk jämför dig och Clara är möjligtvis för att ni får liknande utbrott lite då och då.

Även jag kan få utbrott men kämpar alltid med att hålla dem ute om ni förstår vad jag menar... (jag tror att vi alla kan få utbrott ibland)

gstone

En dagverksamhet i Älvsjö för jag är FÖR DUM för att et riktigt jOBB !!!! :'( :'( :'( :'( >:( >:( !!!!

gstone

SNÄLLA BERÄTTA BARA VAR CREDITS ÄR OCH NÄR UNDER FILMEN !!!!!!! ?????

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 15:09:26
SNÄLLA BERÄTTA BARA VAR CREDITS ÄR OCH NÄR UNDER FILMEN !!!!!!! ?????

Även om jag inte sett filmen ännu så skulle jag spontant gissa att den visas under eftertexterna!  :)

Elios

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2020 kl. 14:56:53
Även jag kan få utbrott men kämpar alltid med att hålla dem ute om ni förstår vad jag menar... (jag tror att vi alla kan få utbrott ibland)

Hålla dem inne menar du!?  ::)

Elios

Citat från: gstone skrivet  8 mars 2020 kl. 15:08:28
En dagverksamhet i Älvsjö för jag är FÖR DUM för att et riktigt jOBB !!!! :'( :'( :'( :'( >:( >:( !!!!

Varför är du "för dum" för ett riktitgt jobb då?  ???

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  8 mars 2020 kl. 15:10:13
Även om jag inte sett filmen ännu så skulle jag spontant gissa att den visas under eftertexterna!  :)

ÄNTLIGEN !! ETT RIKTIGT svar   :D istället för gnäll  >:(! ;D

gstone

Citat från: Elios skrivet  8 mars 2020 kl. 15:11:56
Varför är du "för dum" för ett riktitgt jobb då?  ???

Jag har Aspergers, ADHD och OCD  :'( :'( :'( :'( :'( :'(