Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Snövit (2025)

Startat av PatoskyeIII, 15 augusti 2024 kl. 15:44:28

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Cecilia Wrangel Skoug  är med i körem tillsammans med Anna Isbäck, Matilda Smedius och Josefine Wassler

Johan Lejdemyr verkar också iblandade bakom kulisserna

https://www.instagram.com/p/DHLKYn3udr7/

gstone

Info om finiska dubbningen

https://www.instagram.com/p/DHMK3l1t6si/

Snövit❤️ @lumiaunio
Onda Drottnigen🍎 @heljaheikkinen
Jonathan💚 @lauriamikkola
Magisk spegel 🪞 @jiipeesalo
Klocker📖 @petrus.kahkonen
Butter🩶 @anttiljpaakkonen
Glader🍗 @martti.manninen
Prosit🦠 @jukka.nylund
Trötter 🛏� @leppanen.tuukka
Blyger🙊 @piispahenri
Toker🧸 @toimiiko
Jägaren🗡� @tidjanbaofficial
Kapten för vakten ⚔️ @markusartisti
Bra kung 👑 @aaro_wichmann
älskade drottning 👑 @annimariakajos
Quigg🏹 @oskuarila
Maple🏹 @sandhjaofficial
Bingley🏹 @panukangas
Finch🏹 @aleksiaromaaa
Farno🏹 @samulipetrus
Ung Snövit ❣️ Sintu Westman

Robert Cronholt

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 mars 2025 kl. 21:59:47Är inte Toker stum...? Ska han berätta via teckenspråk då, eller...?
Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 13:19:12Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)
Spännande... :)

Om inget oförutsett inträffar planerar jag att se filmen nästa helg.

MOA

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 13:19:12Allt kommer att bli tydligt och klart när du ser filmen. :)
Hallå översättare, tänker som sagt inte se filmen men hoppas översättningen blir bra

gstone

Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Om du är den riktiga  Robert Cronholt, måste jag säga at hag anser att du är ett geni :D

Robert Cronholt

Citat från: MOA skrivet 15 mars 2025 kl. 14:01:42Hallå översättare, tänker som sagt inte se filmen men hoppas översättningen blir bra
Ja, det hoppas jag såklart att folk tycker att den blev.

Robert Cronholt

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 16:00:41Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Om du är den riktiga  Robert Cronholt, måste jag säga at hag anser att du är ett geni :D
Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!

gstone

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 21:17:27Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!
du är den bästa översättare vi har sverige :) :D

i alla sedan Britt G. Hallqvist dog

gstone

Citat från: Robert Cronholt skrivet 15 mars 2025 kl. 21:17:27Det var ju otroligt snällt sagt, tack så mycket!
Rätt mej om jag har fel, mem vist översätter även sånger i dom Disney filmer dom dubbar ?

Eller ör det säg bara om dialog ?

gstone

Det är tur att pga Robert Cronholt svenska översättningar är Disney filmer är i så goda händer ;D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 21:19:29du är den bästa översättare vi har sverige :) :D

i alla sedan Britt G. Hallqvist dog
Vem är det? Henne har jag då aldrig någonsin hört talas om förut.

Robert Cronholt

Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 16:00:41Vilken ära att han dubb legend på förutomet :D
Citat från: gstone skrivet 15 mars 2025 kl. 21:24:44Rätt mej om jag har fel, mem vist översätter även sånger i dom Disney filmer dom dubbar ?

Eller ör det säg bara om dialog ?
Jag tror din fråga är om jag översätter både dialog och sångtexter, och svaret är ja, det gör jag. 🙂

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 mars 2025 kl. 21:31:38Vem är det? Henne har jag då aldrig någonsin hört talas om förut.
hon översatta bara böker ;)
mest klassiska barn böker