Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sorgligatråden

Startat av Historielektions Soveren, 20 januari 2023 kl. 14:37:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Göran skrivet  7 juli 2025 kl. 22:12:15Per Svensson har gått bort, nu tystnar Uggla.
Självklart är det mycket sorgligt, men det är inte den Per Svensson som du tänker på utan journalisten.

MOA

Citat från: BPS skrivet  7 juli 2025 kl. 22:13:02Självklart är det mycket sorgligt, men det är inte den Per Svensson som du tänker på utan journalisten.
Ett väldigt vanligt namn så vet inte ens vem någon av dom är

BPS

Citat från: MOA skrivet  7 juli 2025 kl. 23:33:04Ett väldigt vanligt namn så vet inte ens vem någon av dom är
Känner du inte till komikern Per Svensson?

MOA

Citat från: BPS skrivet  7 juli 2025 kl. 23:59:07Känner du inte till komikern Per Svensson?

Andreas Nilsson ser mer bekant ut

Monsieur Hulot

Förra fredagen avled en sångare vid namn Johnny Wargheden. Han gjorde några CD-skivor i början på 2000-talet under namnet Johnny "Cosy", där han sjöng sånger med lite fräckt tema på grov skånska.

Eftersom jag kommer från Göteborg (Örgryte exakt) så stannar jag helst kvar i min kära hemstad, men någon gång har det väl hänt att jag semestrat lite var stans. Sommaren 2011 var jag på semester i Skåne, och där såg jag honom i en ICA-affär. Han var inte så pratsam av sig, men jag passade på att vinka till honom och han vinkade.

Han blev bara 74 år gammal.

Monsieur Hulot

Människor dör på löpande band känns det som, nu är även Allan Edwalls exfru Britt också borta :-\

https://www.sverigesradio.se/artikel/sveriges-radio-programledaren-britt-edwall-ar-dod