Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

Monsieur Hulot och 4 gäster tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

@MOA det var så sant. Har du tittat på de senaste länkade klippen med TV-hallåorna som påannonserar Farbrorn som inte vill va stor? Om inte tycker jag du ska vänta med den sista tills du (kanske) gör en reaktionsvideo på avsnitt 2 av serien, det blir ju då som att se serien som när den gick på TV 1979 :)

Ett litet förslag, du ska inte göra reaktionsvideor på TV-hallåor också? Utan att avslöja för mycket kan jag säga att dessa är något helt annat än de som dök upp på senare år ;D

MOA

Nu vet jag egentligen inte vad jag snackar om men räknas Jul Igen Hos Julofsson som en raritet? Om inte ber jag om ursäkt för min okunskap

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 14:01:52Nu vet jag egentligen inte vad jag snackar om men räknas Jul Igen Hos Julofsson som en raritet? Om inte ber jag om ursäkt för min okunskap
Det räknas absolut som en raritet! Finns såvitt jag vet inte utgiven på hemvideo och ligger inte på "playen", så det är helt rätt! :)