Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

SVT-rariteter

Startat av Monsieur Hulot, 28 juni 2025 kl. 19:47:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

@MOA det var så sant. Har du tittat på de senaste länkade klippen med TV-hallåorna som påannonserar Farbrorn som inte vill va stor? Om inte tycker jag du ska vänta med den sista tills du (kanske) gör en reaktionsvideo på avsnitt 2 av serien, det blir ju då som att se serien som när den gick på TV 1979 :)

Ett litet förslag, du ska inte göra reaktionsvideor på TV-hallåor också? Utan att avslöja för mycket kan jag säga att dessa är något helt annat än de som dök upp på senare år ;D

MOA

Nu vet jag egentligen inte vad jag snackar om men räknas Jul Igen Hos Julofsson som en raritet? Om inte ber jag om ursäkt för min okunskap

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 14:01:52Nu vet jag egentligen inte vad jag snackar om men räknas Jul Igen Hos Julofsson som en raritet? Om inte ber jag om ursäkt för min okunskap
Det räknas absolut som en raritet! Finns såvitt jag vet inte utgiven på hemvideo och ligger inte på "playen", så det är helt rätt! :)

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 14:01:52Nu vet jag egentligen inte vad jag snackar om men räknas Jul Igen Hos Julofsson som en raritet? Om inte ber jag om ursäkt för min okunskap
Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 14:23:40Det räknas absolut som en raritet! Finns såvitt jag vet inte utgiven på hemvideo och ligger inte på "playen", så det är helt rätt! :)
Absolut. Alla avsnitt av Jul igen hos Julofsson vill jag minnas att jag fick av min kontakt ett tag innan han gick bort. Jag ska se om jag har kvar den serien på hårddisken, eller om den är utbränd; eller i värsta fall finns på den havererade hårddisken. Har vi tur finns den lättillgänglig på någon av mina hårddiskar. :)

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 14:52:03Absolut. Alla avsnitt av Jul igen hos Julofsson vill jag minnas att jag fick av min kontakt ett tag innan han gick bort. Jag ska se om jag har kvar den serien på hårddisken, eller om den är utbränd; eller i värsta fall finns på den havererade hårddisken. Har vi tur finns den lättillgänglig på någon av mina hårddiskar. :)
Ett annat program för archive.org, vilken tur att jag gissade rätt!