Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Kalle Anka och hans vänner önskar god jul

Startat av Mysan, 7 december 2007 kl. 15:04:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

A

MMS säger att programmet sågs av fler i år än förra 3 089 000 tittare, respektive 2,9 miljoner förra året.

Daniel Hofverberg

Citat från: A skrivet 27 december 2024 kl. 15:47:56MMS säger att programmet sågs av fler i år än förra 3 089 000 tittare, respektive 2,9 miljoner förra året.
Förvånansvärt mycket måste jag säga, för hos oss på julafton var jag den enda som såg hela programmet - och min systerdotter (i 20-årsåldern) satt en stund men orkade inte mer efter typ en kvart...

Men det hade varit intressant att veta fördelningen på åldrar hos dessa dryga tre miljoner personer - det fanns förut på MMS webbsida, men numera verkar man behöva betala pengar för att komma åt deras kompletta uppgifter... :(

Jag skulle dock gissa att det förmodligen är en majoritet vuxna som ser programmet, och att barn är i numerärt underläge. I år hade vi inga barn i hushållet på julafton, men ifjol när min bror och hans familj var hos oss ville hans två söner inte se programmet - de klagade på att det inte gick att se på något när bara en enda person gör alla röster, och ville hellre se något på Disney+...